نسخه کاملا آپدیت شده بازی Warframe تا ۱۰م نوامبر ۲۰۱۸ به صورت بک آپ رسمی استیم که آماده دریافت شده است. این نسخه آپدیت شده، دارای بسته الحاقی جدید Fortuna نیز می باشد که یکی از عظیم ترین به روزرسانی های بازی وارفریم محسوب می شود. آپدیت فورتونا برای دانلود بازی Warframe یک جهان کاملا تازه را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. بازیکنان در جریان این آپدیت جدید، دقیقا مثل آپدیت قبلی این بازی که Plains of Eidolon نام داشت به یک سیاره جدید سفر خواهند کرد. این‌بار سیاره‌ی زهره قرار است جولانگاه بازیکنان بازی باشد.

در آپدیت فورتونا به سرزمین گروه Solaris United سفر خواهیم کرد؛ جایی که بازیکنان می‌توانند ماموریت‌هایی جدید را انجام بدهند و اسرار داستان بازی را از محیط‌های جدیدش پیدا کنند. محیط‌های جدید دانلود بازی Warframe منابع زیادی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد تا آن‌ها را جمع‌آوری کنند. در کنار منابع، گونه‌هایی جدید از دشمنان قرار است در این آپدیت به‌ استقبال بازیکنان بروند. از نظر حیات وحش، آپدیت فورتونا راه‌های جدیدی برای تعامل با حیوانات را پیش پای بازیکنان قرار خواهد داد. سیستم شکار یکی از این موارد است؛ بازیکنان می‌توانند حیوانات را ردیابی کنند، برای آن‌ها تله بگذارند، آن‌ها را به جای مناسب بکشانند و در نهایت شکارشان کنند.

در کنار یک نقشه‌ی بزرگ و کاملا جدید، ماموریت‌ها و وظایف تازه‌ای هم قرار است بر عهده بازیکنان قرار بگیرد. اضافه شدن ماموریت‌هایی برای نجات گونه‌های خاص جانوری، وسایل نقلیه‌ی و حرکات آکروباتیک جدید از دیگر موارد جدیدی هستند که قرار است در قالب این بسته‌ی الحاقی به بازی راه پیدا کنند. حتی موجودات عنکبوت مانند بسیار بزرگی نیز وجود دارند که شکست دادن آن‌ها مستلزم نبوغ و ابتکار عمل است.

این بازی بصورت آنلاین میشه بازی کرد و رایگان

نسخه به روز شده، آپدیت تا ۱۹م آبان ۱۳۹۷ جایگزین شد

https://img5.downloadha.com/hosein/files/2018/11/Warframe-Fortuna-pc-cover-large.jpg


۩۞۩ بهترین های اینترنت نارسیس ۩۞۩ بازی ,بازیکنان ,آپدیت ,جدید ,آن‌ها ,warframe ,بازی warframe ,بازیکنان قرار ,آپدیت فورتونا ,دانلود بازی ,پیدا کنند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم ایرانی مسیحیت وازادی وبسایت پویا ابر کلاس پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان عصر رایانه کار فریلنسری بروزترین اخبار صنعت قال بافی http://sistan3da.ir/